суботу, 8 серпня 2009 р.

А про шо має бути другий пост????

Ото власне збирався вже до сну....а тут БАЦ - пригадав, шо завів уже блог) Думаю, "То ж тре шось та й запостити". І ось задався питанням, "А ШО САМЕ?". Полазив по блогах різних людей....у всіх другий пост такий різний: як я провів день; лідерство; відпочинок в США; життя - лайно; криза та її розвиток; нема бабла - стань альфонсо і т.д.) І ось тут власне сам задумався...други пост...а ще більше мене гризе, шо взагалі тут тре постити?! Думки, спостереження, дослідження, показуха, про Демографічний спад хом'ячків в Австрії??? бліін....тепер в мене криза)

Мало того, шо прихильників мого блогу мільйон - аж один я) Так ще й не має матеріалу(((
може то піти покурити краще...(

Ото нап*ялив на себе окуляри, які мені подарували на Свіржі і тепер сиджу о 1.45 ночі, наче Джон Леннон =) Хоть це веселить мою безпорадність перед блогоманією))

І чого нормальній людині не спиться о 1.46 і вона сидить і набирає незрозумілу навіть їй самій абрукадабру, яку до того всього ще й читати нікому))

ПеС. а, можливо, то завтра махнути таки до Житомира стопом на обід....хммммм)

1 коментар:

  1. Ку=) Може хтось читає твій блог, але конспірується, щоб не обтяжувати тебе увагою)

    ВідповістиВидалити